FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj     
a najgorsze że oni mają swoją wizję aby praca nie była

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tylkootibi.fora.pl Strona Gwna :: Ots
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Najlepszy pisarz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 16:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: a najgorsze że oni mają swoją wizję aby praca nie była

W każdym bądź razie przez kikla pierwszych części twierdziłam że facet się całkiem nieźle ustawił.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wlewam ciepla wode do miski.
A potem smaruje maścią mojej koleżanki, bo Tribioticu jeszcze nie mam
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ostatnio problemy z wlosami, wiec zalezy mi na kims sprawdzonym, ale tez kreatywnym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taa...converse...zwykłe trampy; [link widoczny dla zalogowanych] możliwość kontaktu w celu sprawdzenia referencji.
noi nie zapominaj o tym przyjemnym uczuciu lekkości ... niewiem tylko jak dlugo czeka sie na badanie histopatologiczne . witam. gg 1796500 **@--(=':')-------(':'=)--@ [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli facet zakłada, że będzie koniec to ja bym go pierwsza skreśliła. Nie muszę chyba pisać, jakie to bolesna. To fakt, że nie ma się co nad sobą użalać, tylko trzeba zebrać się w garść i walczyć - ze sobą, aby zdobyć kolejny dzień głodówki dla siebie. Witam wszystkie kręciołi oczywiście jej okrzyki były z uśmiechem na twarzy nie z zawiścią... I mam zrobione badania na prolaktyne - wynik w nastepnym tyg. Którą mogę zrealizować bez pomocy chirurga ;.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Robisz to wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z książki mailowej albo reklamując na swojej stronie WWW – tak jak ja to zrobiłem) do np.

Tych zdjęć niestety nie mogę otworzyć
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis ostatni dzień okresu wiec za jakies 2 dni powinnam zacząć kuracje,bardzo prosze o pomoc!!! Wiajcie.
niemieckim Oszaleli chyba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Strajkuje A tak na powaznie to niezbyt sie czuje...chyba sie przeziebilam, boli mnie gardlo i glowa i ogolnie nic mi sie nie chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja studiuje w Polsce wiec jestem zmuszona pojawiac sie tam przynajmniej raz na m/c...dlatego to mnie tak zainteresowalo,a mieszkam w Kielcach wiec i tak tluke sie pozniej autkiem 3 godziny z Krakowa...Jakbyscie znaly jakies lepsze polaczenia to chetnie skorzystam.Pozdrowienia [link widoczny dla zalogowanych] Mysle jednak, ze nalezy byc dobrej mysli imiec w sobie duzo determinacji, nie zalamywac sie tylko pracowac gdzie sie da i szukac miedzyczasie czegos lepszego.
(jak zwykle). Ja doskonale wiem, jak to moze wplywac na nastroj, ale nie lam sie! ......................@ ........... znajomosc jezyka okreslam na poziomie hymmm... Wreszcie poszłam prywatnie, gdzie zrobiono mi wymaz i okazało się, że żaden z zapisywanych przez doktora S. [link widoczny dla zalogowanych]
Moja sytuacja wygląda tak: to po pierwsze! Jesli nawet stracisz tluszcz nigdzie nie jest powiedziane ,ze w tych partiach ktore chcesz. Coz moze dac taki błyszczyk?? Dopiero po tygodniowym spóźnieniu test wyszedł pozytywny: W cenie makijażu ślubnego: Mnie 2 czesc uwiodła!
Powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
jako niania.
Boli bardzo, czasem mam wrażenie że pali od środka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mnie się podobaja dwie pierwsze -ciemne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki serdeczne za odpowiedz ! Ja zrobiłam u Pana Doktora:
Setia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale...
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedyś sobie nawet przyrzekłem że ożenię sie z tą kobietą która mi zrobi takie ziemniaczki na patelni ze zśiadłym mlekiem
[link widoczny dla zalogowanych]

takie te poszerzane sa świetne....kurcze te proste i zwężane sa obciachowe. [link widoczny dla zalogowanych] Pomidory
-ponadto ważne są także Twoje oceny na świadectwie, bo tutaj nie ma egzaminów wstępnych, czyli kierunkowych /np.z biologii jeśli medycyna/, poza jęz. Setia moja przygoda z Gynalginem trwa 3 dni, więc postaram się opisać co i jak. Dzieki groszek ,dzieki Julii,ale dzisiaj nic z tago nie wyszlo ,bede probowala w poniedzialek. Hej. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie dość, że mam włosy znów ładne i pięknie się układają, to kosmetyki te są tańsze. Pamiętajmy, że nadnercza rejestrują nawet najmniejszy spadek poziomu witaminy C i rozpoznają to jako sygnał stresowy, wyrzucając kortyzol. Dodam że o dzidzie się staramy Byłam niedawno na komisji lekarskiej i chirurg orzecznik powiedział mi, że nie tylko palce nadają się do operacji ale całe ręce, a głównie lewy nadgarstek. Dodam, że ćwicze nad nim usilnie, ale nie na wiele się to zdaje... szkoda ze bede z dala od domu przyjaciol ale trudno. kalorii nie liczę ale uważam na to co jem a jeśli chodzi o ilości jedzenia to z ręką na sercu są mniejsze przynajmniej o połowę...
mam 36 lat , jestem po operacji 14 cm mięśniaka (szóstego kwietnia br.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kiedy masz termin?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
myslalam,ze bedzie lepiej...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja studiuje w Polsce wiec jestem zmuszona pojawiac sie tam przynajmniej raz na m/c...dlatego to mnie tak zainteresowalo,a mieszkam w Kielcach wiec i tak tluke sie pozniej autkiem 3 godziny z Krakowa...Jakbyscie znaly jakies lepsze polaczenia to chetnie skorzystam.Pozdrowienia

Siemka...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak mówi Robert T. Dzięki Wula.
[link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie się cieszę, że się udało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc wytrzymam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zaczniesz jutro to minie 25 dni czyli zaczniesz tak jak ja z tym masowaniem u mnie w sumie bez zmian, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] brrrr a dla mnie to troche za wczesnie, musze sie oswoic z ta mysla
swiadectwo szkoly czy swiadectwa pracy? wytrwałam pierwszy dzień to i drugi się powiedzie, co dziewczyny? O ile wiem torbiel krwotoczna to endometrialna czyli powistala z krwi.Co miasieąc mamay okres i z niewiadomych powodów czesc tej krwi cofa sie jajowodami do jajników i stąd robią sie nam te torbiele. Nie zachwalam bezpodstawnie. Moja mama ma mięśniaki od dwudziestu lat. [link widoczny dla zalogowanych]
a ietnym standardzie Kupiłam go jako startowy i poprostu całkowita porażka. Po prostu bede musial sie kilka tyg przemeczyc. tak to prawda czasem i plecaki mogą być denerwujące, ..ja raczej nie mam z tym problemu bo jak mam katarek to zawsze tą jedną husteczkę chowam do kieszeni 52 zjechalam do 42. Witajcie!Podajecie mi mozliwosci kursow w Polsce a ja mysle teraz co robic po stazu....chyba dalej isc do salonu i poprostu pomagac i przyprowadzac modelki i modeli by wprawic sie a potem powoli klientki...widze swoj opor przed robieniem wszystkiego bez pewnosci ze wyjdzie dobrze a z drugiej strony inaczej sie nienaucze i najlepsze rozwiazanie to robic na modelkach za darmo albo za symboliczna kwote i to mi daje taka pewnosc ze mam prawo czegos jeszcze niewiedziec...niemoge udawac w salonie ze jestem b.doswiadczona fryzjerka bo w momencie jak czegos niewiem i niejestem wycwiczona w czyms to i tak zawsze cos wyjdzie niedokladnego a moze za wiele od siebie wymagam jak na poczatek bulka
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za radę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tylkootibi.fora.pl Strona Gwna :: Ots Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
     www.tylkootibi.fora.pl: Tibia     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin